Dragobetele!!!

fat-cupid.jpg

azi cica e Dragobetele. un alt prilej pentru florarese sa-si scumpeasca marfa, pentru magazinele de jucarii sa mai vanda din hidoseniile alea plusate, pentru restaurante sa mai adune ceva clienti, doi cate doi la o masa, privindu-se romantic in ochi….

nu vreau sa ma intelegeti gresit, nu am nimic impotriva romantismului, a iubirii in general. vreau sa cred ca nu-s vreo acritura care se ia de adolescenti pe strada ca de ce se pupa ca „nesimtitii”.

sunt doar impotriva romantismului de 2 bani, imprumutat din filmele cu americani si ras-promovat de televiziuni de manelisti. se presupune ca un gest romantic e facut ca sa-i demonstreze persoanei iubite ca e unica si cum naiba sa te simti unica atunci cand pe iubitul tau nu-l duce mintea la ceva mai original?

dar, tot raul spre bine: floraresele isi fac planul (si nici nu a venit inca 1 si 8 Martie…sa vezi atunci!), magazinele de jucarii fac si ele vanzare, economia tarii se dezvolta, mandrele sunt fericite ca au ce arata prietenelor a doua zi la scoala sau la serviciu, barbatii se simt usurati ca au trecut cu bine si peste asta si ca n-au uitat de Dragobete…ce mai! everybody’s happy!

MESAJ PENTRU IUBITUL MEU SOT: dragul meu, sa nu indraznesti sa vii azi la mine cu vreun buchet de flori si cu vreun mutzunache de plus care zice „I love you” ca-ti dau cu florile-n cap si-ti indes jucarica pe gat!

P.S. stati linistiti, nu e nici un pericol sa se intample asa ceva: dragul de el habar n-are ca azi e Dragobetele!

11 responses to “Dragobetele!!!

  1. Nu e nimic rau in a fi romantic. Si o spune un barbat. 🙂 In plus, nu cred ca e necesar nici un impuls pentru romantism. Si aici ma refer si la Val’s Day si la Dragobete. Dar (din pacate) sunt unii din „shleahta” noastra care nu reusesc sa fie romantici decat de doua sau trei ori pe an. Ei, pentru acestia s-au inventat aceste „evenimente”.
    Ce sa facem?

  2. am zis ca nu sunt impotriva romantismului. dar pentru mine nu e nimic romantic in a copia ce fac sute de alti barbati…chiar e putin jignitor. adica eu nu merit un mic efort de gandire din partea lui? ceva originalitate, spontaneitate…?
    si, daca nu e romantic, asta e! inseamna ca are el alte calitati, nu? 🙂

  3. Ma asteptam la un blog dur, pentru ca esti o femeie dura.
    Nici eu nu suport aceste americanisme chiar si de ziua noastra nationala a iubirii, sa zic asa. Pacat ca am luat doar ce e prost din occident!

  4. sunt o femeie dura? eu care am plans cand a murit Bambi? care iubeste un catelus si are casa plina de flori???
    acum, pe bune, chiar asa am dat impresia? de unde? cum? de ce? cand?

  5. Asa imi dai mie impresia. Sper sa nu te supere acuzele mele… Sunt acuze prietenesti 😛

  6. nuuuu, cum sa ma supere? de mic copil incerc sa fac pe gigi dura si nu ma ia nimeni in serios! ce ma bucur ca macar acum mi-a iesit!!! :)))

  7. E bine uneori si virtual 😛

  8. acum incep si eu sa vad roadele acestui blog. sperii lumea virtual. 😀

  9. Apropo, bun venit in blogosfera!

  10. bine v-am gasit! ma distrez de milioane!!!!! 🙂

  11. chiar imi place blogul…complimente! nu ma mai satur de citit

Lasă un comentariu