leapsa!!! leapsa!!! leapsa!!!

uau, am primit o leapsa!!!! prima mea leapsa!!!! asta inseamna ca gata! sunt si eu in rand cu toti bloggerii seriosi din tara asta!!! daca m-ati vedea ce mandra mi-s de mine!

leapsa e de la darky si suna asa: „ce voi face primavara asta?”

si acum gata cu gluma, treaba e serioasa. problema trebuie gandita temeinic pentru ca habar n-am ce sa raspund…. e intimidant sa vezi pe cineva ca are atatea planuri pentru o perioada de 2-3 luni.

deci:

  1. am de gand sa-mi scot catelul mai des afara
  2. vreau sa mananc mai sanatos (hi hi hi…asta-i gogonata rau de tot!)
  3. intentionez sa …… ufffffffff, tare greu mai e sa n-ai planuri…. intentionez sa ma apuc de invatat (si asta-i gogonata desi n-ar trebui)
  4. gata, stiu: am de gand sa nu-mi mai rod unghiile. am decis si eu ca e un obicei dezgustator (zise oana rozandu-si delicat ultima unghie care mai putea fi roasa…)

atat, mai mult chiar nu stiu.

si acum inmanez faclia lui nenea si atat. nu mai cunosc alti bloggeri atat de bine incat sa indraznesc sa-i deranjez. nici pe nenea nu-l stiu chiar asa de bine dar l-am prins la inghesuiala si, saracu’, n-a mai avut ce sa faca. saru’ mana nenea 😀

Later edit: ok, Laura, tu ai vrut-o! leapsa merge si la Laura. sa dezvolte ideea cu padurea si florile. 😉

12 responses to “leapsa!!! leapsa!!! leapsa!!!

  1. Pingback: nenea » Blog Archive » Stiu ce-ai facut asta-primavara!

  2. Hai sa-ti dau o idee 🙂 Eu in primavara asta vreau sa merg sa culeg floricele prin padure… Abia astept 🙂

  3. Laura, eu sunt mult mai prozaica: primavara padurea este tare umeda, noroi pe jos, frunzis ud… dar nu m-as da in laturi de la o ciulama de ciuperci proaspat culese.

    na, am reusit sa distrug tot idilicul!:D

  4. Aha, si nenea mi-a trimis-o mie si eu i-am dat-o inapoi 😀

  5. am vazut :))
    si ai mai primit-o si de la darky, nu? esti lepsuita din toate partile. :))

  6. Hahaha, am scris mai demult ce cred eu despre lepşe, altfel zis despre psihologia lepşei.

  7. M-am tot uitat pe aici şi nu văd, ce temă ai tu la blog că nu o ştiam pe asta. Nice!

  8. anaAyana, nici mie nu-mi plac lepsele. Pe vechiul blog nu am raspuns la niciuna, dar am zis ca de data asta sa fac o exceptie, pentru sociabilitate.
    oana, punctul 2 mi se potriveste perfect si mie 😀

  9. anaAyana, tema blogului se cheama „Shocking Blue Green” (sper ca la asta te refereai, sa nu ma fac de cacao)
    anaAyana, darky: sunteti voi fitosi, de aia nu va plac lepsele. 😛 tinand cont ca eu sunt de foarte putin in blogosfera (ce cuvant haios 🙂 ), adica de 14 zile, si tinand cont ca e prima leapsa, normal ca-mi place. chiar am idee de niste lepse noi noute! si, ia ghiciti cine vor fi primele doua victime!!! muahahahahahaha

  10. Chiar nu pot ghici care vor fi primele victime :p
    Mie nu-mi plac pentru ca sunt cam inutile. Nu prea au un subiect bine determinat, si am observat ca spune unu ceva mai deosebit si dupa aceea vezi la toti ceilalti acelasi lucru, si alte doua, trei pe langa. E si o modalitate de a socializa, si de aceea le accept, mai nou 🙂

  11. Oana, o sa o dezvolt, dar o sa o fac cand o voi putea povesti din proprie experienta si cu poze. Sper ca visul asta sa se implineasca in cateva zile 🙂

  12. cred ca ar trebui sa te cam grabesti, am auzit ca se intoarce uracioasa iarna.:(

Lasă un răspuns

