casa noua

gata, m-am mutat in casa noua. a venit un zan bun (Haotik) care s-a oferit sa faca o gramada de chestii cu nume complicate (plugin, seo pack….el stie ce spune acolo). si s-a apucat si mi-a pus parchet laminat, termopane, tablouri, usa de fier si alarma antifurt.

si mi-a cerut sa scriu un post ca sa testeze niste chestii (don’t ask me..ask him) asa ca VOILA! asta-i primul meu post in casa noua!

P.S. pentru a afla mai multe despre mine, inca puteti vizita casa veche gratis. mai incolo intentionez s-o fac muzeu si voi cere taxa! 😀

10 responses to “casa noua

  1. Felicitari de casa noua. Si eu am de gand sa ma mut…sa vedem cand. Arata bine si astept noi subiecte.

  2. bine ai venit!

    sunt pe vine si subiectele noi, asteptam sa treaca sarbatorile astea femeiesti….:D

  3. Frumos la tine! Eu zic sa pastrezi vechea casa, mai mergi in vacanta 😛

  4. Felicitari pentru casa noua. E frumoasa 🙂

  5. anaAyana, Laura

    va multumesc si bine-ati venit! 🙂

  6. Calduroasa camaruta ti-ai mai tras;) dar cum de nu ai transferat articolele vechi pe noul blog?!

  7. daca as fi stiut cum…
    da’ lasa ca-i bine si-asa.

  8. in panoul de admin, la manage, apoi la import si alegi vechiul blog de pe wordpress 😉

  9. all done! mersi!
    uau! ce tare sunt! 😀

  10. Pai era pacat sa le lasi acolo 😉 ma bucur ca ai reusit 🙂

Lasă un răspuns

