intelectualii fara stapan ai romaniei!!

 maidanezi.JPG

acum am auzit la Europa fm cum ca M. Vanghelie a hranit 6000 de (si aici jur ca ma asteptam sa aud caini vagabonzi) dascali!!!!

inca nu-mi vine sa cred! chiar asa de jos am ajuns? parca ii si vad pe cei 6000 de „dascali” rupti, murdari si vai steaua lor inghesuindu-se si tarandu-se pe jos in timp ce Vanghelie arunca pedigree dintr-un sac. mai urmeaza sa ne deparaziteze, vaccineze si sterilizeze. apoi ne pun un chip si un cercel in ureche.

sa nu intelegeti gresit: n-am nimic cu Vanghelie! dar ma gandesc cata lipsa de demnitate sa ai ca sa mergi sa mananci pe gratis la asa ceva?????

inca ma mai gandesc ca am inteles eu gresit. daca e asa, va rog sa aduceti corecturile de rigoare.

11 responses to “intelectualii fara stapan ai romaniei!!

  1. Bănuiesc eu că la un restaurant, sau a trimis pacheţele personalizate cu meniul preferat al fiecăruia: caviar, parmezan, şorici, gogoşi? 🙂

  2. oh, daca stiam trimiteam si eu o scrisoare cu ce-mi place….
    uite-asa ratez eu toate sansele pe care mi le ofera viata!
    oups, am uitat, eu nu-s din bucuresti si mazare asta nu da nimic 😦

  3. Poate vă sponsorizează Mazăre o excursie la mare 😛
    Ieri am auzit ca se dau 150 E pe an, pentru „uniforme de dascali”
    Râsu-plânsu mă apucă…

  4. Sa nu uitam sa remarcam ironia: tocmai profesorii au ajuns sa fie hraniti de unii care n-au avut nicio treaba cu studiile.. Pai ce copil normal se mai duce la scoala cand aude chestia asta ?

  5. da’ cum? s-a plimbat prin scoli cu pungutele cu mancare care este si a hranit dascali?
    vrea sa castige electorat din latura asta, a profesorilor?

  6. Doru Oprisan: probabil ca sa compenseze ceva lipsuri…..asa cum pacatosii dau de pomana…

    nenea: nu stiu modalitatea prin care i-a hranit pe profesori dar am o banuiala ca nu dintr-un sac cu pedigree si nici cu pungute in scoli. i-o fi scos la vreun restaurant?

  7. Oana, e destul de tragic, intr-adevar…

  8. Daca ar fi facut asta caum cativa ani as fi zis BRAVO, insa cand stiu clar ca nu e decat o actiune ELECTORALA imi vine sa ii dau un sut un fund atat de tare incat sa il scot definitiv din scena politica aceasta „maimutza umblatoare politica”, bine manuita de niste oameni cu interese! 😦

  9. Laura,

    da, si mie mi se pare tragic. acum am auzit ca ne dau si niste euro pe an pentru haine. si eram atat de mandra cand am terminat facultatea si am devenit profesoara! acum imi este rusine sa zic ce meserie am. 😦

    artistu,

    eu n-am nimic personal cu el. fiecare isi face campanie cum poate. eu am ce am cu cei fara pic de coloana vertebrala care se lasa manipulati in halul asta!

  10. Cam asa este, societatea a supraestimat intelectualul care se crede dumnezeu in realitate este o zdreanta, ma uit cat de dispretuiti suntem cei ce avem studii medii dar cu o calificare . Avem o tara de avocati, finantisti, informaticieni si profesori de matematica. Oare ma intreb daca toti devenim filozofi si programatori in linux si creiere de computere calculand inutil niste formule matematice, cine mai asigura painea tarii, mai ganditi va chiar nu mai avem nevoie de agricultori. Speram sa revina societatea la normal si sa dispara aceasta mandrie patologica a intelectualului si sa fie apreciati si cei ce muncesc in adevaratul sens al cuvantului

  11. buna

    tare Vanghele asta , n-are nici 1 stress :))

Lasă un răspuns

