nenea gugal si blogul oanei

google-si-blogul-oanei.jpg

da, stiu, nu-s deloc originala dar nu ma pot abtine: m-am uitat si eu sa vad cum ajung oamenii pe blogul meu. si iata ce-am gasit:

  • fete cu fata la noi si goale (va dati seama ce frustrat era omuletul ca nu vedea culoarea ochilor fetelor care-si arata poponeata pe diverse situri?)
  • imi amortesc mainile – sorry, i can’t be of any help! ia totusi niste vitamine, poate ajuta….
  • retete babesti par – huh? e vorba de pomul fructifer sau de podoaba capilara? daca e vorba de podoaba capilara cica e bun gazul. sau, cel putin, asa-mi zicea o colega cand eram noi mici. dar nici acum nu stiu de ce imi spunea mama sa nu ma mai duc pe la ea ca are paduchi…..
  • vede goale – de alaltaieri ma tot intreb ce cauta, de fapt, omuletul….
  • miuzic cu femei goale – miuzic?????
  • de ce se intorc pe partea cealalta barba – puzzling, isn’t it?
  • cum dai buzz continui – sper sincer sa nu fie posibul asa ceva. si, daca e, sa nu afle nimeni cum!
  • poze decolteuri goale – o fi vreun creator de moda in cautare de inspiratie? vrea doar decolteul, fara nimic in el, probabil ca sa nu ii fie distrasa atentia de la procesul de creatie….
  • descantec de roseata – eu stiu un descantec de durere de cap dar nu se poate da pe post….

si mai am dar trebuie sa plec acum. 😦

si afara ninge. 😦

2 responses to “nenea gugal si blogul oanei

  1. Decolteuri goale? Cred că s-a săturat de cele pline. 🙂

  2. o fi vreo noua forma de perversiune? sau nu e noua…

Lasă un răspuns

