pitici pe creieras!!!

pitici-pe-creierasi.jpg

toti avem din astia, nu? hai, va rog, nu-mi spuneti ca-s singura!

uite cum facem: eu vi-i spun pe ai mei si voi pe ai vostri, ok? dar sa va tineti de cuvant ca, daca nu, am sa trag concluzia ca-s singura ciudata din lumea asta.

piticul numarul 1: ma enerveaza cumplit sa ma trezesc dimineata la 6 si sa nu gasesc lingurita aia lunga de cafea! daca trebuie s-o caut prin sertar, pe scurgatorul de vase, etc…e semn clar ca nu voi avea o zi buna.

piticul numarul 2: nu suport scrumierele pline si murdare.

piticul numarul 3: ma enerveaza cand lumea (in afara de o persoana foarte speciala) ma atinge. in autobuz, tramvai, intr-o discutie, cand trebuie sa ma pup cu cineva… de cele mai multe ori reusesc sa ma stapanesc dar mai rau e cand sunt luata prin surprindere si nu am timp sa ma pregatesc psihic. atunci ma crispez toata si de cele mai multe ori chiar se observa. si, invariabil cealalta persoana se simte jignita. si pe buna dreptate. 😦

piticul numarul 4: ma scoate din minti cand cineva incearca sa-mi schimbe programul pe nepusa masa!!! da, sunt un om al rutinei, nu-s deloc spontana, sunt inflexibila si scortoasa. asta e…sunt lucruri si mai rele in viata, nu?

piticul numarul 5: mor de nervi cand lumea promite si nu se tine de cuvant. tot la capitolul asta intra si lipsa de punctualitate. de fiecare data cand cineva intarzie o iau ca pe-un afront personal, ca pe-o incercare de umilire, ca pe un semn ca putin ii pasa de mine.

piticul numarul 6: nu suport camerele neaerisite. si-n plina iarna deschid larg usa la balcon, geamurile pe nde pot, pana simt eu ca e aer curat in casa.

piticul numarul 7: nu ma culc niciodata fara sa am langa mine apa, servetele nazale si telefonul. nu adorm niciodata cu televizorul deschis.

si acum ca-s sapte pitici (de fapt ei sunt o armata intreaga da’ mi-e ca o sa chemati un psihiatru) va dati seama ca eu sunt Alba ca Zapada, nu? 😀

acum trebuie sa plec sa golesc scrumierele, sa le spal si sa aerisesc camera.

P.S. va astept cu piticii vostri acum.

P.P.S. post inspirat de Arhi.

13 responses to “pitici pe creieras!!!

  1. Oooh … daca pe langa toate astea nu esti proasta si arati relativ ok, promit sa te iau de sotie. 😀

  2. vaaaai, ma simt foarte flatata, really!

    din pacate sunt maritata si modestia ma impiedica sa spun daca indeplinesc cele doua conditii puse de tine! 😛

  3. Noi estem oameni…deci avem voie si cu pitici :))

  4. mda…intra lumea, citeste, mai comenteaza putin….dar nimeni nu-si da in vileag proprii pitici!

    si piticii mei se gandeau deja la un piticblogmeeting … da’ na-i cu cine, dom’le! 😀

  5. Oana, piticul numarul 3 ma viziteaza si pe mine mai rar, mai des, dupa cum are vacanta de la tine 🙂 (Si eu care credeam ca sunt singura ciudata!)

  6. Doamna profesoara, permiteti sa raportez: 😛
    Piticu 3 si cel cu nr 7 sunt mai discreti in cazul meu, da’ la ceilalti ne potrivim. 😀
    In plus:
    – nu suport frimituri pe masa si vase nespalate in chiuveta
    – nu imi place sa ma intorc acasa si sa gasesc patul nefacut (de aia il fac in fiecare dimineata)
    Si cred ca mai sunt, da’ dorm la ora asta (ei piticii). 🙂

  7. Laura, daca ai stii ce ma bucur ca impartim acelasi pitic! daca vrei, eu una pot sa-i dau un concediu prelungit ca sa mai stea cu tine. ca eu m-am cam saturat de el!

    Ciupercutza, mi-e rusine sa zic ca si eu am piticii cu firimiturile pe masa si vasele in chiuveta asa ca n-am sa zic.
    pe ala cu patul nefacut as vrea sa-l am dar plec prea devreme dimineata si …. ce sa mai….mi-e prea lene sa mai fac patul… 🙂

  8. Nu suport să aud pe cineva cum îşi trage nasul. Mă zgârie pe creier! Când gătesc, nu-mi place să se bage cineva peste mine şi să-mi dea indicaţii stupide gen: „Acum amestecă, acum spală, acum taie”, chestii evidente pe care orice persoană le vede şi le face.
    De altfel, nici eu nu suport camerele neaerisite. Sau paharele spălate care încă mai au pe fund urme din lichidul ce l-au conţinut, sau cuţitul murdar pe masă ori furculiţa udă. De asemenea am mania de a şterge mereu, dar mereu masa. Să nu cumva să rămână vreun firicel de apă pe faţa de masă.
    Să mai menţionez că nu pot să mănânc ceapă şi slanină daca nu sunt taiate marunt?! 😛

  9. Mai frate si azi dimineata aveam toti piticii pe creier! Intre timp am fost la serviciu si acum cred ca sunt si ei ocupati cu piticii lor! Vad ca piticul care mi-a ramas fidel si care nu cred c-o sa ma lase vreodata ii are in vizor pe oamenii care-si sug maselele! A, uite ca si-a revenit si ala care nu suporta turnatorii!!! Asta e furios rau de tot, ca tre sa indure asta in fiecare zi la birou! Incet, incet ii adun: nu suport rahateii de caine pe strada, pe trotuare, mai exact! Nu stiu cum e in alte orase ca nu prea m-am plimbat prin multe, dar din pacate locuiesc in fiecare zi in Bucuresti!! Slalom zici? Nuhuhuhu, e mai ceva! E covoras de rahatei. Apoi urmeaza cocosul pitic al vecinilor de jos (stau intr-un ultim bloc de pe undeva si apoi sunt „curti” si „case”), cainii, alarmele de la masini, santierele vesnice si praful prin-toate-patrunzator. Deocamdata piticii astia si-au revenit. Nu stiu de ce e Alba ca Zapada asa celebra, ca ea n-avea decat 7 pitici!!! pffffff

  10. Alba ca Zapada era celebra pentru ca i-a facut ochi dulci lui Walt Disney.

    in alta ordine de idei. eu cred ca tre’ sa fie misto sa ai in bloc un cocos pitic. nu te simti ca-n vremuri de mult apuse? nu te face sa simti mireasma proaspata a fâneţelor? hi hi hi

  11. :))) NU!
    Singura parte buna a existentei micii creaturi e ca mi-a dezvoltat acut imaginatia criminala. Pentru asta, tot respectul:)))
    Si sa stii ca pitici mai am, chiar comuni cu multi ai tai. Si ai altora. De fapt, daca ma gandesc mai bine, eu insami sunt un pitic! (format din toti piticii mei si in acelasi timp cred ca sunt si un pitic pentru alti:))) Unul dragut, nu?:p

  12. Zapacila, nu dragut! cel mai dragut!

    singura problema e ca paranteza ta mi-a creat brusc in cap imaginea unui pitic urias format din milioane de pitici mici. ceea ce nu e deloc dragut. dar am o scuza, nu ma simt prea bine, cred ca am si ceva febra… 😀

  13. LOL! Pitic urias! :))))

Lasă un răspuns

