Uite bonu’, nu e bonu’, unde-i bonu’?

smilecry.jpg   mda, de ce sa mint? m-am bucurat ca am am primit tichete cadou! mai conteaza ca se cheama pomana electorala, mita electorala sau whatever?

sa fi vazut profesorii alergand pe holurile scolii cu tichetele cadou in maini….imbratisand pe oricine gaseau prin scoala…asezandu-se usurel intr-un colt si lacrimand cu tichetele stranse dragastos la piept.

si sa-i fi vazut apoi in pasul strengarului prin oras, in magazine, cu listute de cumparaturi in maini, cu ochii stralucind de fericire si un zambet sagalnic pe buze! fara sa stie, saracii, ca o fiara cu ochi rosii si ranjet fioros pandeste in umbra!!!

si apoi…ZBANG!!!! dezastru!!!! „Printr-o Ordonanta aprobata pe ascuns, Guvernul a interzis institutiilor publice sa le mai acorde angajatilor tichete cadou[….]Contravaloarea de 7 milioane de lei vechi li se va opri din salariu”

voi nu v-ati simti ca Hopa-Mitica-cade-n-cur-si-se-ridica? parca si vad acest guvern, un monstru cu multe capete razand cu toate gurile: „Ce tzeapa le-am tras!!! ha ha ha ha ha Ce fraieri!!!! Ia uite cum se bucurau ca prostii fara sa stie ca sunt la camera ascunsa!!! ha ha ha ha Ce natafleti!!!!”

14 responses to “Uite bonu’, nu e bonu’, unde-i bonu’?

  1. `reati ai dreacu de bugetari. lichelelor. nu va mai satura dumnezeu. Intelectuali v-a trebuit? Sa fiti dascali? Sa educati copii? Na!!

    in cazul in care ironia nu e evidenta, rog sa se ia in consideratie ca e o gluma, o ironie la adresa cretinului de Citroeniceanu

  2. auzi? tu te-ai vorbit cu barbatu-meu???? e ceva suspect la mijloc…. 😀

    si da, ai dreptate. cica noi nu producem nimic asa ca nu meritam prea multa atentie. dar poate le zice cineva ca, daca refuza sa ne bage in seama, producem analfabeti-manelisti-mancatori-de-seminte-de floarea-soarelui pe banda rulanta!

  3. Nu toti sunt ca tine, draga doamna diriginta oana :)) Unii chiar produc analfabeti-manelisti-mancatori-de-seminte-de-floarea-soarelui pe banda rulanta…si din pacate nu sunt putini.
    Guvernu` asta, cam face ce-l taie capu…pentru ca-si permite. Macar ai facut cumparaturile ? 🙂

  4. daaaaaa, am facut!!!! i-am cheltuit pe toti!!!! 😀

  5. :)) buna asta. de fapt e :((
    ma rog, nici nu stiu :):(

  6. cum nu stii??? tu tii cu ursu’? n-ai auzit ca am cheltuit toate tichetele??? de unde naiba dau eu banii inapoi? 😀

    ca sa nu mai vorbim de umilire. dar se pare ca profesorii sunt obisnuiti cu asa ceva: umilire din partea guvernului, a elevilor, a societatii….cred ca a inceput sa ne si placa… 😦

  7. Mai tu chiar vorbesti serios??? (eu nu prea sunt la curent cu evenimentele).
    De toata jena … Cum ma sa-ti ia din salariu dupa ce iti da ceva cadou????? Vai de capu si de zilele noastre in ce tara traim … 😦
    Iar pentru un profesor 7 mil e o suma importanta (ce tot zic eu … pentru oricine e). Acuma na, macar ti-ai luat ceva frumos? 🙂 Sau ai luat pentru casa?
    >:D<

  8. da, din pacate vorbesc serios.

    intre timp am auzit ca s-au sesizat sindicatele, cica in Bucuresti au facut azi profesorii greva japoneza.

    am luat pentru casa. da’ e ceva frumos 😀

  9. 2008. An de gratie pentru romani. Am avut parte de un summit, am avut parte de cifre frumoase pe 2007 iar acum sunt in scadere. Cum sa facem sa ne aleaga din nou? Le promitem pensii, le promitem alocatii si salarii mai mari. Bani nu mai avem, dar luam de la bugetari.
    Spaga electorala. Ai punctat foarte bine!

  10. daca suntem asa de mici, jalnici si amarati…. 😦

    ce nu inteleg eu este de ce il doare pe guvern de tichetele astea cadou atata timp cat ele vin de la primarii, din fonduri locale?

    dar ma fac eu mare si, poate, atunci am sa inteleg….

  11. Mie nu îmi plac tichetele, le cheltui ca şi cum nu ar fi 🙂

  12. eu nici n-am apucat sa-mi dau seama daca-mi plac sau nu: era prima oara cand am primit si eu asa ceva si nici n-am apucat sa ma bucur de ele… 😦

  13. Eu n-as mai intra la ore fix de 7 milioane lei si as anunta asta inainte pe toata lumea..colegi,sefi,deci si inspectori si mai departe…pana la bambiliciu ala de e ministru acum,ca i-a schimbat atat de des incat nu le stiu numele (nu s-ar mai auzii de numele lor!!!.Asta a fost un blestem 😉 ) 😦

  14. eu stiu cine e ministru dar acum creierul meu se chinuie sa-i uite numele. 😀

    e buna ideea cu ne-intratul la ore dar stii care-i chestia? copiii n-au nici o vina. stiu ca s-ar bucura dar sunt si care dau bacul peste vreo doua luni …. 😦

Lasă un răspuns

