Din ciclul: gafe, prostioare si nimicuri

dumb-11.JPG

telefonul meu: rrrriiiiiinnngggg!
voce masculina: alo?
eu: alo, buna ziua, doamna Popescu?
voce masculina: evident ca nu!!!!

eu, sotul meu, prietena noastra (unguroaica get-beget), sotul ei:
sotul meu: hai, mai, cum ii zice…..lumina in tub!
noi: huh?
sotul meu: uffff, lumina in tub!!!!
prietena mea: vrei, cumva, sa zici neon?
sotul (triumfator): da, ce era asa greu????

eu, directorul, o alta doamna profesoara, in cancelarie:
directorul (uitandu-se fioros la mine si impungand cadranul ceasului cu aratatorul): doamna profesoara, s-a sunat de 5 minute!
cealalta doamna profesoara: lasati, domnule director, sigur are o explicatie.
eu: sincer as vrea sa am una. daca stiam ca sunteti aici, inventam si eu ceva ca toata lumea….


11 responses to “Din ciclul: gafe, prostioare si nimicuri

  1. rrriiinnnnggg!
    eu: alo,da…
    el: aloooou,dna popa???bucurenciu la telefon (nazal..)
    eu: buna ziua dle bucurenciu…greseala 😦
    el: trosc pleosc (receptorul)
    eu: loool
    si tot asa se repeta aproape saptamanal pana intro zi cand

    el: alooou,dna popa???bucurenciu la telefon
    eu: alo,da…la telefon
    el: dna popa …cand sa vin la dv sa va aduc ce v-am luat??
    eu: astazi,la 4…e bine?
    el: bine dna popa,bine(ff precipitat)…atunci la 4
    eu: bine.la revedere!
    el: sarumana dna popa,sarumana.
    si n-a venit. 😛

  2. oare ce luase? n-a mai sunat?

  3. Măcar ai fost sinceră, ar trebui să aprecieze directorul tău asta.

  4. Mi-a placut aia cu neonul. Dar chiar asa…era evident la ce se refera… cum se poate sa nu va prindeti din prima? :))

  5. anaAyana, adevarul e ca l-a busit rasul si asa a uitat ca trebuia sa fie nervos. 😀

    Carina (offtopic – am avut o colega de liceu pe care o chema Carina si care era si frumoasa si desteapta in aceeasi masura. sigur nu esti tu?) acum ontopic: un roman get-beget (sotul meu) nu reuseste sa gaseasca in maldarul de cuvinte din vocabularul personal cuvantul „neon” si alti doi romani nu reusesc sa se prinda ce vrea el sa spuna. noroc cu unguroaica!!! 😀

  6. Frumoasa si desteapta zici? Hm.. as fi putut fi eu :))) Dar ma indoiesc ca ai terminat liceul in Timisoara acum 3 ani 😛

  7. nuuuuuu, Sfantu Gheorghe, acum 17 ani!!!!

    Duuuaaamne, ce baba sunt! 😦

  8. Oana,se intamplase mai demult(pe vremea aparatelor cu cadran) si eu cred ca si-a dat seama ca 2-ul de la urma nu-l ducea pana la capat si se forma 1(fiind o fire repezita…),asa ca devenise,probabil,mai atent cand forma nr.
    Acum sunt altii care ma iau drept fabrica de fulgi…hahahaha

  9. bunicii mei erau luati drept maternitate. sunau tati ingrijorati, rude …. 😀

  10. Eh, ce frumoasa e lumea cand mai si radem… 🙂

  11. pai…de noi depinde sa tot radem, nu? 🙂

Lasă un răspuns

