saracie punct com

 free-rice.JPG

stiati ca in timp ce noi ne plangem de vreme, borduri, alegeri, barfa, sefi, colegi, parteneri, eul launtric, televiziune……si multe altele, in lume mor 25 000 de oameni in fiecare zi din cauza foametei sau a unor boli cauzate de foamete? ceea ce inseamna o persoana/3 secunde si jumatate! si majoritatea covarsitoare o reprezinta copiii.

si mai stiati ca aceasta problema ar putea fi rezolvata daca 22 din cele mai dezvoltate tari ar dona 0,7 din venitul national anual?

si ce treaba avem noi cu asta va intrebati, nu? adevarul e ca nu prea avem cum sa-i ajutam chiar daca ni se frange inima. insa, daca intrati aici sau dati un click pe bannerul ala mare, verde din dreapta jos si jucati un joc care va va imbogati in acelasi timp si vocabularul in limba engleza veti putea dona, in felul asta, orez unor familii sarace. pentru fiecare cuvant corect cineva in lumea asta mare va primi 100 g de orez!

13 responses to “saracie punct com

  1. Pe mine m-a prins…am produs 5 kg.Pt cine stie engleza e tare simplu…eu am stat cam multisor.
    🙂 😛 😆

  2. m-ai ambitionat si am produs si eu trei si ceva! 🙂

  3. Americanii-s de vina!!!

  4. clar asta! ei sunt de vina pt tot in lumea asta! 😀

    da’ jocul l-ai incercat? haaaaai, maaaaaai ca e funny!

  5. O sa-l incerc acasa, promit, ca aici la munca vad ca imi tot iau banuri pe site-uri de fun. Comunism in floare! Muv it, sleiv!!! Cpshhhh cu biciu!

  6. poor little zapacila! 😦

  7. @Oana trist, dar adevarat…

  8. interesanta initiativa, a celor care au facut site-ul

  9. Alina, asa-i, dar uite ca putem face si noi ceva: aduna boabe de orez! click pe bannerul asta verde din dreapta!

    ally, spune repede cate boabe ai adunat! 😀

  10. Pai eu am adunat 1kg jumate, dar a trebuit sa ma opresc. Jocul asta merge la nesfarsit? Si daca ies direct din el se pun boabele adunate pana la momentul ala? Nu prea am avut ocazia sa ma uit, de aia te intreb.

  11. da, se pun. scrie pe acolo pe undeva ca in momentul in care scrie: ati donat …. boabe, alea sunt deja donate.

  12. hmmmm…
    In primul rand, majoritatea tarilor bogate doneaza deja mai mult de 0.7%. In al doilea, eu nici n-am intrat pe site, dar pot sa fac si eu un site la fel, unde daca intri, scuipi pe deget si desenezi un smiley face pe ecran, o familie saraca primeste in televizor cu satelit si baterii solare. Nu fac asta insa, fiindca respect inteligenta celor care citesc acest mesaj 🙂

  13. adica e pacaleala? 😦
    si eu pentru ce m-am muncit sa tot donez orez???

Lasă un răspuns

