i’ve been hacked!!!!

da, am fost hackuita! ce poate fi mai tare de-atat!!!!!

ma uitam eu cu bucurie la ecranul ala negru in timp ce-mi beam cafeaua de dimineata, ma gandeam la matrix si la cat de importanta sunt, incercam sa ghicesc pe cine am suparat atat de tare incat sa-mi faca asa bucurie cand, deodata intra Haotik (daca va mai amintiti, cel care m-a ajutat sa ma mut in casa noua) care-mi spune ca nu-s singura si ca, de fapt, sunt ceva probleme cu serverul. si asa s-a dus mandria mea de a fi unica, irepetabila, interesanta si deranjanta. m-am intors cuminte in mediocritatea mea si m-am mutat pe vechiul blog.

v-as da niste detalii tehnice dar zau daca ma pricep. in schimb, Zamolxis stie mai multe.

si, cand sa fac si eu un screen print ca sa vedeti ce dragut arata blogul meu azi dimineata, a disparut imaginea aia infricosatoare si a aparut asta. dar, daca vreti sa stiti cum arata, tot la Zamolxis puteti vedea. (na ca fac si rime acum!).

cred ca de aici nu ma mai mut nicaieri. oricum, mi-a placut! si mi-ar fi placut si mai mult sa stiu ca-s singura. da’ asa….la gramada…. 😦

later edit: acum imi dau seama ca si Haotik a fost hackuit!

14 responses to “i’ve been hacked!!!!

  1. Intr-adevar nicaieri nu-i ca acasa, nu? Ramai in casuta asta sau o sa te muti iar? Oare daca te-ai ascunde in gaura de sarpe, tot te-ar hacui? :p

  2. Oana,vezi ca a aparut blogul Oanei…e la fel ca mai ‘nainte.Nu inteleg nimic.Cine ce ti-a facut? 😦

  3. Madam, deci pan’ la urma te schimb in blogroll? Ca acum esti cu adresa aia cu i3.

  4. timppierdut, Elisa, Ciupercutza: pe cuvant daca mai stiu ce si cum. dimineata era hackuit, acum vad ca si-a revenit. cred ca am sa raman aici, poate nu mi se mai intampla.

    ciupercutza, intra pe blogul lui Zamolxis ca sa vezi cum arata dimineata blogul meu. 🙂

  5. Important e să ştim că te putem găsi pe amândouă.

  6. Cred ca lumea n-are ce face .. de umbla cu chestiuni de astea .

  7. Am intrat, am vazut. Misto blog, btw 😉
    Blogul Oanei (i3) e vizibil acum, dar nu poti intra pe comentarii. Page not found.
    O sa-ti pun adresa de wordpress in blogroll si cand se schimba ceva, ma anunti, ok?

  8. ciupercutza, acum s-a rezolvat dar nu stiu ce sa ma fac cu atatea bloguri!
    cred ca, deocamdata cel putin, am sa raman aici ca sa nu-mi zapacesc cei 3 cititori pe care-i am si eu! 😀

  9. anaAyana, asa-i! cand nu sunt pe unul, sigur sunt pe celalalt. 😀

  10. farasens, si eu as vrea sa stiu ce-o fi in capul celor care fac din astea. dar s-ar putea sa nu fie mare lucru de gasit pe acolo (in capul lor adica) 🙂

  11. Pingback: gata, ne mutam inapoi! « Un blog oarecare

  12. io nu m-am prins, cu ce adresa te las in blogroll? uffffffffff

  13. Jamilla, sincer imi pare rau. si eu eram la fel de debusolata ca tine. acum m-am hotarat. raman la adresa veche: http://www.oana.i3.ro/. cu asta ma lasi in blogroll.

  14. ok, am priceput! 😉

Lasă un răspuns

