gata, ne mutam inapoi!

s-a rezolvat cu atacul hackerilor! si am stat si am cugetat ca tot mai bine e dincolo, pe http://www.oana.i3.ro/ asa ca ne intoarcem acolo. „ne” – adica eu si cei trei cititori ai mei. atata caz fac de zici ca am o mie de omuleti care intra aici si citesc….

eniuei, asta era ideea, cine vrea sa ma citeasca, haideti dincolo, va astept cu un post super-ultra-mega-extra-interesant despre Google translate!

5 responses to “gata, ne mutam inapoi!

  1. Oano, ti-am dus dorul al dracului!!! si care e treaba cu hackerii…k nu m-am prins? (absenta din motive obiective in ultimele zile, am zacut in pat, deci sunt ciuciu la noutati)

  2. Jamilla, stiu ca ai fost bolnavioara si-mi pare rau! 😦
    sper ca te simti mai bine acum.

    deci, noutati: a fost un atac din cauza caruia au cazut mai multe bloguri si situri printre care si al meu. dar acum e totul ok si asta pentru ca Haotik munceste de cateva zile nonstop ca sa puna la punct securitatea.
    mai multe detalii gasesti la Haotik pe site.

  3. mersi de detalii ;-)) Deci te rog hotaraste te cu care ramai, sa stiu daca te bag cu amandoua blogurile la blogroll sau doar cu unul…ca m-am zapacit in ultimul hal…adineauri am crezut ca am visat, ca stiam ca iti scrisesm pe altul 😉

  4. gata, am priceput, cu cel cu i3 😉 D

  5. da, ala cu i3. 😀

Lasă un răspuns

