fotbal….bleah!

NU-MI PLACE FOTBALUL!!!!

stiu, e o nesimtire din partea mea sa zic asta chiar acum, cand nu-stiu-ce mare campionat e in plina desfasurare dar am tupeu (toata lumea e un mic superman pe net, nici naiba nu te cunoaste asa ca totul e safe).

oameni buni, fotbalul e un joc! adica o activitate distractiva. adica ceva de care te ocupi cand ai terminat de bifat toate lucrurile din things to do list-ul tau, adica ceva care se presupune ca te relaxeaza, te destinde, te pregateste pentru o noua zi de stres la serviciu.

doar mie mi se pare ca lucrurile o iau putin razna cand vine vorba de fotbal? majoritatea barbatilor au devenit un fel de zombi care se trezesc la viata doar cand aud fluierul unui arbitru, reclamele la TV trebuie sa contina (mai mult sau mai putin subtil) cuvantul „fotbal”, terasele, daca n-au un televizor cu plasma cu diagonala cat un ecran de cinema, sunt nule si neavenite, fete care habar n-au ce e un offside se isterizeaza cand incepe vreun meci, pensionarii in parc fac si desfac echipe, doamne respectabile isi uita nepoteii in parc din cauza vreunui meci (asta am scos-o de la mine), nu stiu care mare vedeta se dezbraca daca nu stiu cine da un gol (asta e veche dar e in topic), nu stiu cine vrea sa schimbe imnul national pentru ca nu da bine pe stadion si e cam lalait, oameni seriosi si muncitori fac credite ca sa-si cumpere un bilet la meci si ca sa aiba onoarea de a sta inghesuiti intre alti barbati asudati, pe jumatate beti, vopsiti pe fata, imbracati ciudat si care urla salbatic, oameni necunoscuti se imbratiseaza pe strada dupa vreo victorie, nu stiu ce doamne trebuie sa ia pastile pentru ca sotii lor le-au obligat sa se uite la meciuri, un sexolog din Elvetia descopera ca barbatii, in perioada campionatelor, fac sex doar cu femei care au sanii rotunzi ca o minge de fotbal… hai ca asta e buna! oare doamnele ar trebui sa-si vopseasca sanii in asa fel incat sa semene cat mai bine cu o minge? dar daca vreunui barbat ii vine sa traga un sut? na, acum am luat-o eu razna!

intrebarea mea e urmatoarea: cand naiba se termina campionatul asta ca vreau sa-mi invit sotul la o partida de …… suspans……..si mai mult suspans……..muzica de suspans……..ceva efecte speciale menite sa mareasca suspansul……. o partdia de…..de varuit!

7 responses to “fotbal….bleah!

  1. Scrii ca o femeie invidioasa ca ea nu are ceva care sa o fascineze asa de mult :p

  2. here goes, in no particular order

    1. vezi că „e” unii care te cunosc. în special soţul tău. s-ar putea în consecinţă să nu se califice la turneul final de văruit.

    2. lista altora de lucruri de făcut poate să difere de a ta. spre exemplu, poate să conţină
    19:00-20:45 – meci p terasă.
    sau nu?

    3. e un fenomen destul de răspândit ăsta, când toate alea în jurul nostru se transformă cu câte o ocazie considerată specială. cum ar fi de moş crăciun. în plus, campionatul ăsta vine o dată la 4 ani, iar moşul în fiecare an, ia s-o lase şi bătrânelul mai moale, cine se crede, mutu?

    4. imnul naţional chiar e o porcărie. ce ziceţi de „pui de lei” (şi-l mai aminteşte cineva, ăla cu eroi au fost eroi sînt încă)?

    5. felicitări pentru ilustraţiile care însoţesc fiecare postare. sunt foarte inspirat alese şi în general pline de umor. pot să fiu indiscret şi să întreb de unde le iei?

    6. citez „dar dacă vreunui bărbat îi vine să tragă un şut” am încheiat citatul.
    ce metaforic! trebuie să-mi adaug termenul la lista de sinonime 🙂

  3. scuze ca am scris ca dracu` primul comentariu, dar o faceam pe furis in timpul programului 😀

  4. Ce mă amuză cel mai tare e că lumea a luat-o aşa de razna încât până şi blogul tău a trebuit să se adapteze şi să scrie despre folbal :))

  5. Mazgalici, sa stii ca nu ai dreptate: sunt fascinata de oamenii care sunt fascinati de fotbal. de cate ori il prinde pe barbatu-meu un meci mare acasa (lucru destul de rar) ma uit fascinata la el cum comenteaza de unul singur, cum se enerveaza, injura, ofteaza, sare de pe canapea, se aseaza iar, isi roade unghiile, isi trage palme singur peste cap, isi aprinde o noua tigara fara sa o fi fumat-o pe cea dinainte…. e un adevarat spectacol. si, cand nu ma mai pot abtine si ma buseste rasul, se uita la mine cu un dispret vecin cu mila si se stropseste: pffbbbtt! femeile astea!!!

    robert, sa le luam in ordinea aparitiei:

    1. sotul sa faca bine sa se califice pentru varuit ca daca nu jar mananca (stii si continuarea?)

    2. o lista cu lucruri de facut se presupune ca ar trebui sa contina lucruri cu adevarat importante. urmeaza acum sa-mi explici de ce fotbalul ar fi un lucru fara de care viata oricui ar sta in loc, s-ar schimba iremediabil sau chiar s-ar sfarsi in mod tragic.

    3. adevarat graiesti, minunea asta vine o data la 4 ani pe cand mosul in fiecare an. dar, daca mi-as gasi cursurile de folclor de prin anul I, ti-as explica utilitatea acestei sarbatori, as vorbi putin de timpul sacru la romani si de reinnoirea contractului cu divinitatea (cam atat imi mai aduc aminte si chiar nu stau sa caut vechiturile alea de cursuri).

    4. imi mai amintesc „pui de lei”, ar fi dragalas ca imn national, pe de alta parte, putin imi pasa care e imnul national. doar ca mi se pare absurd sa schimbi un imn doar ca nu da bine pe stadion!!!!

    5. unele ilustratii le gasesc pe google image si unele le-am facut chiar eu in corel draw. da, stiu….sunt un focar de talente! 😉

    6. ma bucur ca ti-am fost de ajutor in stradania ta de a-ti imbogati lista de sinonime ale cuvantului „sân”. 😛

  6. Oana, eu ma aflu printre barbatii carora nu le place fotbalul. De fapt, nu ca nu imi place. Pur si simplu imi e indiferent. Oricum, a devenit o afacere. Punct.

    Pina acum am vazut doar meciul Romaniei si in nici un caz nu sar de pe fotoliu, nu-mi dau palme, nu-mi rod unghiile etc. Privesc un meci ca pe o emisiune de divertisment la care te uiti ca sa-ti omori timpul cind n-ai treaba si n-ai chef de altceva 😀

    Fiindca nu sunt microbist, destui barbati ma privesc ca pe o ciudatenie. E in regula. Ce nu pricep eu in ruptul capului e ca si unele femei pe care le cunosc ma privesc mirate: „Cum, nu esti microbist?!! Nu te uiti la fotbal?!” Femei care ele insele NU sunt microbiste (daca ar fi as intelege de ce se uita intr-o dunga la mine).

    Acum, tu, femeie fiind, imi poti explica reactia asta? Cumva iti este apreciata masculinitatea si prin prisma „atasamentului” fata de fotbal?

    Chiar nu pricep ce atit de neobisnuit ca unui barbat sa nu-i placa in mod special fotbalul (berea imi place :D). Ma poti lamuri?

  7. Robert, vroiam si eu sa fiu in trend….toata lumea scrie despre fotbal, eu de ce sa nu? 😛

    Saturnianul, am citit undeva (sau am vazut la TV, nu mai stiu) ca fotbalul e o reminiscenta de pe vremea cand traiam in pesteri si eram un fel de hunga-bunga. de fapt, fotbalul e un fel de vanatoare: mai multi barbati, inarmati cu nimic altceva decat fortele proprii, vaneaza o chestie care se afla in miscare in fata lor. in acelasi timp, trebuie sa se fereasca si de dusmani (echipa adversa) si sa-si apere obiectul vanat.

    faptul ca nu-ti place fotbalul nu e neaparat o bila neagra la capitolul masculinitate dar poate fi considerat o bila alba la capitolul evolutie. faci parte din putinii barbati de pe planeta ale carui instincte primare nu-i soptesc „vaneaza” ori de cate ori vad un lucru in miscare.

    acestea fiind zise, rog microbistii sa nu ma mai injure, nici macar in gand: ieri se pare ca m-au ajuns blestemele lor pentru ca mi-am rupt tocul in drum spre serviciu, mi-am agatat nadragii in microbuz si i-am rupt si pe aia si, in general am avut o zi total neproductiva! multumesc anticipat! 😛

Lasă un răspuns

