scurte…de vara


azi am fost la cumparaturi. asta e partea nasoala. stiti cum e sa probezi trei perechi de blugi si 5 bluze intr-o cabina stramta si neaerisita? cand afara sunt vreo 35 grade? noroc ca am dat numai de vanzatoare dragute si amabile.

am fost la nu stiu ce restaurant si prietena mea a vrut nu stiu ce minune cu nume ciudate. am luat si eu ca ea (vedeti ce aventuroasa sunt?). in timp ce asteptam visand cascade si banchize de gheata…apare tanti cu doua ceaiuri fierbinti!!!! deodata m-au trecut toate naduselile vazand doar aburul ce se ridica din cani. si afara era o caldura de se prelingea asfaltul prin gaurile de la capacele de canal!

propun ca restaurantele sa fie dotate cu paturi langa mese. si voua vi se face somn dupa ce mancati?

azi a venit un nene tare dragut si amabil sa ne monteze un sifonier. probabil ca se mira de ce ii tot zambeam: saracul, nu stie ca eu mai vreau sa-mi faca si-o coffee table, un dulap suspendat, niste raftulete pentru flori, niste rafturi pentru balcon, niste usite la o debaraluta (debaraluta=diminutivul cuvantului „debara”) si…mai vedem noi.

sotul meu joaca bridge pe net si tocmai mi-a zis un banc pe care trebuie sa-l impartasesc lumii: cica, bridge-ul e ca sexul, daca n-ai un partener bun, trebuie sa ai macar o mana buna!

si tot despre sotul meu. stiati ca vorbeste limba bridge-iana? sa va dau un exemplu: „eu am vorbit caro si trefla, ai fit pe ambele, ei nu au fit.” nu-i asa ca si voi ati inteles? nici eu….

gata, am aberat destul. am sa va iert si ma opresc aici.

8 responses to “scurte…de vara

  1. nu e optiune divort la bridge?

  2. pai o fi si din asta…da’ pana la divort are nevoie de mana aia buna. 😀

  3. O dat Domnul sa mai ai si tu nitel timp,ca sa respiri si prin blog??Fain bancul!

  4. timp am, Eliza, cu neuronii stau mai prost. 😀

  5. bridge-ul este un joc de cuplu. apuca-te de el, n-o sa regreti. te forteaza sa comunici cu niste reguli dure si nu tocmai usor de tinut minte, dar odata ce reusesti…

  6. zamolxis, thanks but no thanks. crede-ma, am incercat dar mi s-a parut muuuuult prea mult pentru cei doi-trei neuroni functionali pe care-i mai am. si nu regulile ma incurca ci jocul de levate. trebuie multa atentie si gandire logica … e inuman sa ceri asa ceva de la o femeie… (asta am zis-o ca sa ma pun bine cu misogini) 😀

  7. E greu la cabina de proba??
    Atunci pune-te in locul iubitului sau sotului(daca e acelasi si mai rau pentru el) care sta la usa cabinei si iti aduce la mana ce vrei sa probezi:))

    Am un prieten italian care era revoltat ca la nu stiu ce restaurant de fitze a platit pe ceapa fiarta o caruta de bani nestiind ce reprezinta mancarea cu nume ciudat.

    La tamplar uzezi de farmecul personal? Ce fapta reprobabila!!! Misoginii ar numi asta ipocrizie:)) Daca erai urata si stirba crezi ca avea efect chestia cu zambetul?
    Ce faceai in acel caz?

  8. limpede, nu merg niciodata cu sotul la cumparaturi pentru ca reuseste de fiecare data sa ma scoata din minti.

    aia cu ceapa fiarta e super. macar ceaiul nostru era chiar bun! 😀

    chiar stirba nu sunt dar nici vreo Angelina Jolie. in schimb, am o personalitate de-a dreptul fermecatoare!!! si-s asa plina de modestie….am auzit ca astea ar fi calitati care prind la tamplari! hi hi hi

Lasă un răspuns

