din blog in blog

n-am mai scris de mult ceva pe aici dar am un motiv serios: ma distrez prea mult comentand pe blogurile altora care sunt plini de idei: Baghy e plin de intrebari si planuri de viitor, Mazgalici e foarte bine informat in ceea ce priveste viata mondena si gaseste explicatii pentru toate ciudateniile care se intampla in minunata noastra tara, Arhi ne arata fata nevazuta (sau chiar foarte vizibila) a Constantei si e plin de admiratie in fata inteligentei sexului frumos, Zapacila are probleme cu sefu’ dar si ganduri pline de profunzimi nebanuite, Pisica in Bocanci tocmai ce-a dat bacu’, Elisa ne ofera portia zilnica de verdeata si mancaruri delicioase, Teribilisimo ne tine la curent cu pregatirile de nunta, Zamolxis e cand foarte tehnic, cand foarte personal (va recomand cu caldura ultimul post, e kinky rau de tot ) si…ce sa va mai plictisesc: dati click pe toti din blogroll-ul meu. va asigur ca merita. sunt toti oameni isteti rau de tot si cu simtul umorului!

gata, ma grabesc sa mai citesc pe la altii si sa bag commenturi mustind de inteligenta si spirit.

12 responses to “din blog in blog

  1. Poate ar trebui sa iti aduni comentariile si sa le pui ca posturi 🙂

  2. Pfffaaaahahahaha cata dreptate ai Oana! M- a omorat Mazgalici cu posturile lui. Mazgalici, o sa scriu asta sil la tine pe blog!:))
    Pacat ca n-am timp nici sa stau pe blogu’ meu, daramite sa zbor din blog in blog!

  3. Ma faci sa rosesc ;))

  4. eu credeam ca tu doar te maronesti. sau, mai nou, te albesti. 😛 😛 😛

  5. sunt un Dr. Jekyl (tehnic) & Mr. Hyde (personal), sau ala arsu’ pe juma’ de fata din batman (jucat de Tommy Lee Jones)?
    🙂

  6. Zamolxis, mai pe romaneste: jumate de iepure calare pe jumate de om schiop :))
    Era o poveste dar jur ca nu mai stiu care e aia. Daca poate sa m-ajute cineva 🙂

  7. Am dat si pentru unele chiar iti multumesc.
    O seara minunata iti doresc

  8. james crissilv, eu iti multumesc de trecere. te mai astept! 🙂

  9. zamolxis, Zapacila, sau chec in doua culori, yin si yang, noapte si zi, soarele si luna, vara si iarna, curat-murdar…. 😀

  10. Adica io-s „murdat” din „curat-murdar”, sau cum? N-am inteles exact ce zici despre mine aici! 😀

  11. Zapacila, nu era vorba de tine, nu mai fi asa increzuta! 😛

    era vorba de conceptul bun-rau intr-un singur om. si asa cum tu ai cautat metafore („jumate de iepure calare pe jumate de om schiop”) asa am cautat si eu. ce? numai tu ai voie?

  12. Uf, si eu care credeam ca incep ziua bine si zice si de mine cineva ceva…uhm…

Lasă un răspuns

