i’m back

a fost un uichend frumos, un uichend prelungit care a inceput de joi de cand mi-a venit frumoasa (si nu glumesc) sora. am facut de toate: plimbari, shopping, insolatie, trancanit (la greu), plimbat din terasa in terasa, criticat chelneri si vanzatoare, depanat amintiri….

apoi, sambata dimineata i-a venit si prietena, Zapacila, si am luat-o de la capat, doar ca de data asta in Eforie. apropo, sa nu cumva sa mergeti la terasa aia mare din centru, imi pare rau ca nu mai stiu cum o cheama. servicii de toata jena!

uitasem cum e sa fii turist la mare. cum naiba suporta oamenii aia atata galagie, aglomeratie, soare, nisip in chiloti, arsuri, tipete de copii, claxoane, mers bara la bara, muzici asurzitoare, transpiratie, chelneri imbecili si obraznici, fete de masa patate, meduze, plaje murdare, culori tipatoare, sclipici….. oare cand se intorc de la mare, ce fac sa se odihneasca?

5 responses to “i’m back

  1. Melicovici Adrian

    In sfarsit gasesc si eu un blog simpatic.Aici gasesti realitatea nu in ceea ce s-ar putea numi presa.Eu am o pagina ptr revista mea orizont expres dar pe langa celelalte bloguri ale mele am unul preferat,care normal ca imi apartine si care este blogul sufletelor. adica http://blogulsufletelor.blogspot.com.In rest,te felicit pentru lucrurile pe care le spui direct,fara menajamente despre serviciile din statiuni,.despre chelnerii obraznici si despre lumea care risca sa se transforme intr-o turma,caci asa,cum dracu o fi suportand atat galagie,vorba ta?

  2. Melicovici Adrian, si eu multumesc de trecere. 🙂

  3. Draga mea…,tu numai cu impresii negative te-ai intors?Nu s-a dat legea aia…cu jumate negative jumate pozitive??? 😉
    Vezi,de aia stam noi acasa,nu ca mie nu mi-ar placea sa umblu in lume,mai ales acum cand am timpul mult visat,dar al meu vine cu motive din astea, de le-ai zis tu.Si are dreptate.Asa ca mi-am facut statiunea mea,mai ramane sa angajez pe cineva ca sa lucreze in locul meu,hahahaha,ceea ce nu se gaseste,asa ca….eu as pleca riscand tot ce zici tu ca este indoielnic,insa nu ma lasa gradina…,s-ar usca in lipsa mea.
    Multumesc pentru urarile facute si iti doresc si tie la fel.Tu nu ai spus cand este sau cand a fost,eu am cazut in capcana,mai demult si cum ,dragele mele s-au tinut de capul meu sa le spun…,am spus.
    La multi ani Oana! 🙂

  4. Elisa, niciodata nu mi-a placut galagia si aglomeratia. la mare e frumos cand nu locuiesti aici si vii doar pentru o saptamana.

    ziua mea a fost deja si-ti multumesc pentru urare! 😀

  5. uichend =)) …sorry, first time 😛

Lasă un răspuns

