leapsa muzicala

de la Ciupecutza citire: cica „guilty pleasures în materie de muzică. adică melodia aia care-ţi place de mori, deşi undeva în sufletul tău ţi-e jenă că-ţi place”.

am stat destul de mult sa cuget pentru ca eu ascult mai de toate si nu mi-e rusine deloc. ce sa-i faci….obraz opinca!    😀

dupa care mi-am amintit de o melodie pe care n-o ascult decat cand sunt singurica acasa:

acum gata, m-am facut oficial de rusine, nu? si, ca sa nu fiu singura, leapsa merge mai departe la Elisa, Paula si Zamolxis (da, stiu ca am o leapsa neonorata inca de la tine, n-am uitat).

4 responses to “leapsa muzicala

  1. Efectiv m-ai zapacit, te cautam dincolo si tu aici erai. Am schimbat in blogroll adresa.
    Si, ca sa ma fac si eu putin de rusine, ascult cand sunt singurica acasa, melodia without you, mariah carey ;-))))
    bine te-am regasit, oano, ca tare ti-am dus dorul si tu nu stiai.

  2. Jamilla, nu esti singura care s-a zapacit. eu sunt zapacita sefa aici, clar????

    si mie-mi place mariah carey si pe cuvant daca mi-e rusine. 😀

    ma bucur si eu ca v-am regasit! 🙂

  3. Oana,de ce te-ai razgandit?Cand trecui mai zilele trecute pe la tine erau alti leapsiti,sau mi se paru mie?! 😉
    Aaa,te-am confundat ci Ciupercutza,da..,la ea vazui.(nuj ce am cu oltenismele astea ca se tin de mine ca scaiul :)) )
    Dar ,draga mea,eu nu apuc sa ascult nici ceva…nerusinos,dara-mi -te ….
    Daca nu ma zoresti … 🙂

  4. Elisa, normal ca nu te zoresc. te las sa te gandesti.

    Gata? te-ai gandit? (just kidding) 😛

Lasă un răspuns

