scurte si ofilite…de septembrie

a inceput scoala de o saptamana.

concluzii:

  • micutzii inca nu s-au prins ca a inceput scoala (nici eu, ce-i drept).
  • avem jaluzele verticale si parchet laminat si tare ne fudulim
  • au vopsit bancile cu albastru si, drept urmare, toti elevii au mansetele albastre. ar putea chiar sa se constituie in semnul distictiv de care spunea ministerul (cravata, ecuson sau uniforma)
  • in ciuda legii cu junk food in scoli, toti elevii continua sa cumpere chimicale frumos ambalate de la chioscul scolii
  • seful e mai ciufut ca niciodata
  • o gramada de colege au slabit spectaculos in vacanta

nu e apa calda de o saptamana.

concluzii:

  • devin din ce in ce mai paranoica: din ora in ora ma duc la baie sa verific si, in drum, imi imaginez suvoaie de apa fierbinte tasnind din teava, oglinda aburita, pielea mea rosie ca racul si creata ca o pruna uscata. din pacate, baia e la fel de rece si uracioasa.
  • oalele pe care le folosesc pentru incalzit apa in vederea imbaierii au capatat o suspecta dunga maronie – semn clar al puritatii apei pe care o folosim la baut, gatit, spalat…
  • ma ucide lipsa informatiilor si suspansul: nimeni nu stie ce se intampla cu apa calda, pe nicaieri nu e nici un afis care sa ne scoata din ceata… traim vremuri grele, oameni buni!

de o saptamana a venit frigul si ploaia.

concluzii:

  • nu mai e nevoie sa folosim aerul conditionat ceea ce e o mare usurare
  • in sfarsit pot sa-mi port frumosul si minunatul si spectaculosul poncho pe care l-am cumparat in vacanta
  • vremea de felul asta e un minunat ajutor psihic pentru creierul meu care ma tot toaca la cap ca a inceput scoala.

viata e mirobolanta si vezuviana!!!!

10 responses to “scurte si ofilite…de septembrie

  1. Apa calda e un moft. Pana au descoperit focul stramosii nostri se spalau cu apa rece 😉
    De ce nu va luati fratilor furcile, sabiile si toate cele ascutite din casa si sa mergeti unde ati bagat votul?

    Cum arata „spectaculosul poncho”? Pune si tu un sfert de poza cu el sa ne bucuram si noi 🙂

  2. n-am obiecte ascutite in casa…
    chiar si cutitele sunt vai de steaua lor, le mai ascut eu din cand in cand pe in colt de faianta. 🙂

    si am aflat de ce nu e apa calda: asociatia de proprietari se judeca cu aia de ne dau apa calda. sa inteleg ca au pierdut ai nostri procesul si, drept urmare, nu vom mai avea niciodata apa calda?????

    cand am zis „spectaculos”, am vrut sa zic de fapt, „dragutul dar nu foarte neobisnuitul, chiar banalul” poncho. da’ cine s-a gandit ca o sa mi se ceara si dovezi… eu aberam linistita 😛

    tu de ce nu dormi la ora asta? insomnii?

  3. Onutzo, toate trec, iti spun eu, lol … desi stiu de la mami cum e. Nu a inceput scoala de mult si vine terminata acasa 😉

    :PS: leapsa tocmai am publicat-o, scuza-mi intarzierea, m-am logodit vineri si habar nu aveam nici eu 😛

  4. huh??? ce-ai facut???? te-ai logodit???? si fara sa stii?????

    well….sa fie intr-un ceas bun! ….sau nu!

    na ca m-ai confuzat toata.

    sa fie exact asa cum vrei tu!!!

  5. mai, m-am exprimat gresit, am vrut sa zic ca nu stiam ca primesc vineri inelul 😉 😉

    lol ;-))) si pana la urma, nu mai aveam rabdare pana la ziua mea si vineri a fost sa fie sa-l primesc 😀

  6. atunci: chiar sa fie intr-un ceas bun! si sa ai parte de-un sot bun care sa te poarte pe palme toata viata! (nu IN palme, PE palme) 🙂

  7. interesant modul în care îţi aranjezi ideile pe această pagină virtuală. Plăcut şi citibil.

    şi ontopic, tare fericită lumea că începe şcoala. Mai ales părinţii 😀

  8. farasens, multumesc. 🙂
    si sa stii ca parintii chiar sunt fericiti: mai scapa de copii! 😀

    baghy: nu!!!! 😦

  9. Pingback: Whoopeeeeeeeeeee!!!!! « Un blog oarecare

Lasă un răspuns

