Zâne

barbatii sunt niste copii mari! da, stiu. ati tot auzit asta si v-ati cam saturat. dar nu ma refer la faptul ca ei se maturizeaza mai greu, ca la 40 de ani inca mai cred in puterea gastii, ca, atunci cand sunt bolnavi au nevoie de atentie si ingrijire mai rau ca aia mici sau ca atunci cand reusesc cu adevarat sa repare ceva (si nu au dat foc casei, nu au daramat nici un perete si nici nu a batut politia la usa pentru deranjarea ordinii publice), deci dupa ce au reparat ceva asteapta aplauze, coronite si diplome. eventual si vreo insigna…

nu, n-am sa ma refer la toate astea. dar am de gand sa le dezvalui cel mai rusinos secret: BARBATII CRED INCA IN ZANE!!! si nu intru-una singura! lumea lor e presarata de mici creaturi luminoase, cu rochite din petale de margarete, cu baghete minuscule in manutele lor delicate. aceste zanisoare locuiesc in apartamentele barbatilor casatoriti si sunt invizibile (cu exceptia cazurilor in care barbatul vine acasa beat crita, atunci el este capabil sa vada aceste creaturi de basm).

in rest zanele isi manifesta prezenta prin activitatile pe care le fac. barbatii stiu si de aceea viata lor e complet lipsita de stres. de exemplu, un barbat a facut baie: cada este murdara, prosoapele ude zac pe gresia baii, chiuveta e plina de spuma de ras presarata delicat cu firisoare de barba, pe policioara de sub oglinda abia mai incap: aparatul de ras, spuma de ras, capacul spumei de ras, spray-ul, capacul spray-ului, bucatele mici de hartie igienica cu punctulete de sange, pieptanul, periuta de dinti, pasta de dinti, capacul pastei de dinti. pe jos zac prosoapele ude, balti de apa, chilotii si sosetele pe care le-a lepadat. barbatul vede toate astea. stie ca nu e bine. dar e linistit. stie ca atunci cand va inchide usa si lumina de la baie, micile zane ale baii vor tasni de prin cotloane si, intr-o clipa, vor lasa baia imaculata.

inca un exemplu: barbatul vine de la serviciu. incepand cu usa de la intrare, oricine ii poate urmari traseul: un pantof e pe hol, celalalt e in baie (avea omu’ vezica plina), in sufragerie pe un fotoliu e cravata, pe celalalt sacoul, pe canapea camasa, in dormitor pantalonii pe pat, sosetele, una langa pat, cealalta langa sifonier, cureaua pusa cu simt artistic pe veioza, portofelul pe o noptiera, telefoanele pe televizor, cheile pe pervazul geamului. barbatul se uita in urma si are o zvacnire de remuscare. dar apoi isi aduce aminte: zana ordinii va aparea in clipa in care el va inchide ochisorii obositi dupa o zi de munca. dimineata, cand se va trezi, toate vor fi puse la locul lor, pe umeras vor sta pantalonii, o camasa proaspat calcata, cravata si sacoul. pe masuta din sufragerie vor fi telefoanele, portofelul si cheile. adoarme ca un copil, cu un zambet inocent pe chipul senin.

imi pare rau ca prin acest post i-am demascat. dar a venit timpul sa cunoasteti adevarul adevarat!

13 responses to “Zâne

  1. zanisoarele suntem noi, femeile lor, ahahhaah 😉 nu s inca maritata, dar cunosc treaba 😉 logodnicelul meu e si el tot prin @zona@ ;-))

  2. tin sa mentionez ca acest post NU este despre sotul meu!

    (nu de alta, dar mi-a promis ca o sa intre si el pe blog sa vada ce tot fac eu toaaaaata ziulica!) 😀

  3. eu nu ma recunosc in ceea ce ai scris mai sus! gatesc, am periat covoare, stiu sa-mi spal anumite haine la mana si incerc sa pastrez o oarecare ordine in anumite sectoare… 🙂 asa ca APRECIAZA-MA :))

  4. envires, sa inteleg ca la tine in casa nu exista zane.

    am si eu o intrebare: esti casatorit? 😉

  5. la 22 de ani neimpliniti (pana maine) ? vorbesc din perpsectiva unui omulet care a stat impreuna cu prietena lui cam doi ani in acelasi apartament din 3 de „casnicie” !

  6. envires, da. m-ai convins! esti unul din putinii barbati fara zane ai lumii! 😀

    Laura, asa-i! e Halloween-ul! Happy Halloween to you, too! 😀

  7. heeepiiii helauiiiiin si voua!ma intorc la nervii mei si la „sucalata” calda de langa noptiera ;-))
    seara buna tuturor, eu una chiar va pup cu drag azi! oana, azi cred ca am eu ceva zani prin casa (care e masculinul de la zane?), dimineata nu mi gaseam sosetele de langa pat… ca sa aflu ca intrase catelul pe furis si le sparlise…si io credeam ca imi pierdusem mintile 😉

  8. deci, in cazul tau, masculinul de la zana e „catel”! 😀 😀

  9. ahahhahahhhhaaaaaaaa ;-)) (onuta, e necesara o mica rectificare la textul ” pt a cauta…” hai ca te prinzi tu 😉 iti fu foame si papasi cuvantul 😉

  10. Jamilla, sa mor io daca ma prind!

    pe aia cu foamea ai nimerit-o: mi s-a terminat butelia si nu-mi place nimic din ce am prin frigider! 😦

  11. ps: „introduceti”. Te pupilesc!!!!! stiu cum e cu foamea, cu oboseala si cu restul, mor de foame si mi-e lene sa mi fac ;-))))

  12. ps2: fuga la ciupercuta, primisi sarcina de lucru ;-))

Lasă un răspuns

