scurte si amestecate

spiritul malefic mi-a intrat in panoul de control si mi le-a amestecat pe toate de nu mai gasesc nimic!

ma doare capul rau – semn ca se schimba vremea (cei din Constanta imbracati-va bine maine, nu-i de gluma).

oares’ce probleme de sanatate, emotii, analize, doctori, ace, clinici….da’ noi sa fim sanatosi!

mi-am gasit un nou hobby: photoshop-ul. ma distrez de milioane! ce vedeti in imaginea din header e facut de mine! si mi-s tare mandra. 😀

Mos Nicolae n-a venit! astept macar spiritul Craciunului dar nici ala nu vrea sa vina.

si-atat. n-am inspiratie dar am un algocalmin, o perna moale si-o plapuma calduroasa. s-aveti o saptamana cat mai draguta si banaluta!   😀

21 responses to “scurte si amestecate

  1. Initial am crezut ca pastilele alea le-ai facut in photoshop 😆 Felicitari pentru noul hobby. Photoshop-ul e mistoc. Si poate deveni usor din hobby, manie 😀

  2. Saturnianul, nu, nu le-am facut in photoshop, dar mi-ai dat o idee buna! 😀

    si da, ai dreptate, cred ca am trecut usurel pragul catre manie. 🙂

  3. Oana,
    esti inainte de grad?Pai atunci se intelege de ce ai aceste stari.Vreau sa-ti spun ca o colega de-a mea,inainte de grad,era asa de speriata ca pur si simplu credea ca s-a imbolnavit…,a mers pana la aia din Arad…,nu cred ca stii,era una care cica dezlega enigmele..bolilor.Dar nu asta am vrut sa-ti spun,de fapt,ci faptul ca daca inainte era terminata,abia se mai tinea pe picioare…dupa grad si-a revenit de parca s-a nascut din nou.
    Este un mare stres si eu iti doresc sa privesti ca si cum …daca poti,insa nu merita sa-ti distrugi sanatatea,chiar si temporar,cu asta.Fii tare fata mamei si gandeste-te ca ei la randul lor au fost jalnici in conditii asemanatoare.Te imbratisez si-ti tin pumnii. 🙂

  4. Elisa, multumesc mult de tot.

    as vrea sa fie asta dar eu nu prea ma stresez cu inspectiile. rar nu ies bine cu putina munca pentru hartoage si munca la clasa tot timpul anului.

    din fericire directorii nostri isi fac asistentele la ore asa cum trebuie asa ca sunt obisnuita cu inspectii. examenul din vara o sa ma streseze dar mai e pana atunci.

    la mine nu e buba la cap (sau, ma rog, o fi si acolo dar inca n-am depistat-o). la mine scrie negru pe alb in fisa aia de analize.

    dar stati linistiti. cica nu se moare din asta! 😀

  5. sa inteleg ca spiritul malefic l-a batut pe spiritul craciunului?

  6. heeei, nenea! loooong time no see! 🙂

    sa stii ca asa e: spiritul malefic l-a batut pe spiritul craciunului! da’…la urma urmei…daca spiritul asta mi-aduce cadouri frumoase, io’s gata sa dau la schimb spiritul craciunului pe asta malefic.

  7. n-am mai scrispe aici, dar de… vazut eu unul te-am mai vazut 😉

  8. ahaaa, pandesti din tufis! 😀

  9. mi-a placut mai mult headerul cu nisip 🙂
    oricum, e bine sa ai o pasiune prin care inveti lucruri noi

  10. emese, si mie. da’ si asta e frumos, nu?

    (zi da, zi da, zi da, zi da, zi da, zi da, zi da) 😀

    e bine sa ai o pasiune, mai rau e cand se transforma in obsesie, vorba Saturnianului. 🙂

  11. sarut-mana 🙂

    imi fu dor, ma tot uitam in fiecare zi la roll si nu vedeam nimic updatat. ajunsesem sa citesc (din nou) arhiva ta

  12. eeeeeeeeeeeee, esti tu dragut! m-am rosit toata! 😀

  13. da, da, da, da, da, da, da :))

  14. clar, te molipsisi d ela mine…si ar fi cazu sa ne mobilizam, ca nu sta lumea dupa noi. pe de alta parte, si leneveala e buna… 😉 tu, ce mai faci?
    ia, zambesti?

  15. bai oano, ia pune mana si vino inapoi aici!

  16. He he vad ca Jamilla te cheama si pe tine la scris. Pe mine m-a convins si am postat. 😀

    Madam, tu te cam pregatesti de vacanta bag seama. Sau esti prin magazine, cauti „cadoaie”. Da-ne si noua un globulet, ceva, o treaba sa citim. Uite, si Envi asteapta …

  17. ce globulet, vreau catamai bradul, tortul, ce o fi 😉
    nu zic nu nici la o cafea…;-)))))
    @ciupercuto, fata e desteapta, noi stam si ne roadem unghiile, ea se pregateste de sarbatori 😀

  18. Mos Craciun sa fie darnic si bun!Sarbatori fericite si petrecere cu colinde si voie buna!Te imbratisez draga mea Oana si mi-e dor de tine.Sper ca esti sanatoasa si voioasa,doar ca esti tare ocupata 🙂
    LA MULTI ANI! 🙂

  19. dragele mele, am fost o nesimtita ca v-am ignorat asa de mult. promit sa nu mai fac! 🙂

  20. si eu am pierdut anul trecut saotamani intregi cu photoshopul

  21. da, dar tie ti-o fi trecut….
    vad ca pe mine ma tine! 😦

Lasă un răspuns

