1 Martie

va doresc o primavara plina de iubire si ciripituri de ciripei, liniste multa si sa trecem cu bine peste astenie!!!

14 responses to “1 Martie

  1. multumim, la fel si tie! astenia chiar e in plina criza, dar vin caldurileee! nu? 🙂

  2. eu stiu daca mai vin….? cica deocamdata vin ninsorile. 😦
    dar asta nu e un motiv sa nu invocam astenia pentru orice acces de lene pe care-l avem, nu? 😛

  3. aha, deci asa ii zice, lene… 😀

  4. am zis lene? scuze, a fost o scapare. am vrut sa zic momente de meditatie profunda, clipe de intalnire cu propriul EU, perioade prelungite de cautare a pacii interioare….

  5. Primavara frumoasa si fara astenie,asa ca a mea iti doresc din tot sufletul!
    Zau ca de cand mananc atatea fructe iarna…nu mai stiu ce-i aia astenie de primavara…dar imi amintesc fiindca stiu cum e(eram ametita ca o curca beata,hahahaha! ).
    Ei,ce zici?faci o cura cu salatele mele?Le gasesti la categ.”Retetele mele” .

  6. Elisa, acum ma uit pe blogul tau, la retetele tale si mai ales la pozele cu mancare. stau cu servetul sub barbie ca sa nu-mi curga saliva pe laptop.

    concluzia: VREI SA FII SOTIA MEA? promit ca fac tot ce vrei daca-mi gatesti zilnic cate o mancare din aia. vrei? please please please!!!!

  7. 😛 😛 haide mai ca-i atat de simpluuuu…mie nu-mi place gatitul si o fac in timpul minim.O salata de fructe in 10 minute,includ aici si desfacerea unei jumatati de rodii…ce-o fi asa de greu?Si daca pui si niste nuci sau alune te si satura,poate fi si masa de pranz,insa sa stii ca merita,eu nu mai stiu de astenie.
    Asta,fiindca ai adus tu vorba si mi-ai amintit…ai putea sa-mi platesti inconvenientul cu o salata despre care sa-mi spui cat de mult ti-a placut 🙂 🙂

  8. ok dar stai sa gasesc toate ingredientele ca io stau la bloc, nu toti sunt norocosi ca tine sa aiba raiul gastronomic in curte! :p

  9. da,da..eu numa’ce ies in curte si ma-ntind dupa o banana,mai fac un pas si culeg 2 portocale si apoi kiwi,2 mere,da din camara si rodia,ahhh ce rodie frumoasa este sub cires!!!!Lamaia,da asta o iau din holul de sus(mai e una coapta,hmm…) si apoi…de unde dreaq sa iau dovlecelul ala micut,ha??De la Pluuuus.Asa.Acum astept sa faci aprovizionarea 😀

  10. „da,da..eu numa’ce ies in curte si ma-ntind dupa o banana,mai fac un pas si culeg 2 portocale si apoi kiwi” – mi-ai luat vorba din gura! 😛

  11. O primavara minunata sa ai!

  12. Si tu sa ai parte numai de bucurii, Victoria! 🙂

Lasă un răspuns

