Flori

azi si ieri am primit flori.

atat! nu vroiam decat sa ma laud! 😛

14 responses to “Flori

  1. Mi se pare normal….adica sa te lauzi 😛
    Sunt superbe zambilele…noi la mama le ziceam…aaa…cum le ziceam? am uitat,tre’s-o’ntreb pe sora mea 🙂

  2. asa e, sunt superbe, pacat ca nu suport mirosul lor, prea puternic! le tin departe de camera unde dormim (ma rog…cat de departe imi permite numarul de metri patrati pe care cu mandrie ii detinem…)

  3. Foarte frumoasa zambila.E si normal sa te lauzi,hehe 🙂

  4. eee, zambila ca zambila dar talentul meu fotografic….? :p

    bine ai venit pe aici Victoria!

    Elisa, ai intrebat cum ii zice la zambila pe la voi?

  5. Of,mai,am vorbit azi cu sora mea si am uitat s-o intreb 😀 Ma tot chinui sa-mi amintesc cum le zice in Banat zambilelor….Inchipuie-ti ca stiu restul,adica galanute,lilie,tulipan,betoane,coroana imparatului si numai zambile nu stiu…insa sigur nu le ziceam zambile 😛

  6. hahaha, ce nume potrivit pentru o floare! 😀

  7. Da,Oana,pe vremea cand petuniile se numeau betoane nu erau betoane pluralul de la beton.
    Cred ca asa o fi auzit vreo batrana cand i-a zis cineva petunii
    -Cum ,maica???
    -petunii…
    -Asa…betoane,am inteles 🙂

    Si asa a ramas.

  8. hahaha, acum mi se pare mai logic!

  9. zambile=lălule
    hahahaha! nici sa ma fi taiat nu mai stiam 😀

  10. mai mult imi place zambila. lalule suna mai mult ca un cuvant stalcit de vreun copilas care abia invata sa vorbeasca. prea multi ” L”!

  11. tu crezi ca mie imi place? dar,nah…asa le ziceam cand eram copii si asa li se zice si acum pe acolo.Va avea si asta o motivatie,cred 🙂

  12. motivatie pe care va trebui s-o gasim!!!

    (am un nou scop in viata acum!)

Lasă un răspuns

