dusuletul zilnic

cum se face ca la ora 8:30 AM, cand am vrut si eu sa-mi fac dusul de dimineata, a trebuit sa astept mai bine de 10 minute sa se incalzeasca apa? sa inteleg ca am fost prima din bloc care a facut dus? sa inteleg ca dragii mei vecini au plecat la munca imbacsiti de transpiratia de peste noapte? sau poate ei nu transpira noaptea. dar daca transpira? oare ce combinatii de mirosuri vor avea la sfarsitul acestei zile: transpiratia mai veche capatata peste noapte+ deodorantul dat din belsug dimineata+transpiratia proaspata din cursul zilei. coctailul asta de mirosuri n-ar trebui sa fie ilegal? oare vecinii mei folosesc transportul in comun?

intrebari…intrebari…. (faptul ca-s plina de intrebari de dimineata e semn clar de inteligenta, da?)

13 responses to “dusuletul zilnic

  1. ce nu este de inteles?
    ai vecini spartani, care se spala cu apa rece (daca se poate de la frigider) si cu orientare ecologista (nici un dus cu consum mai mare de 0.5 litri apa) !

  2. ooooooooooooooo! acum am inteles! multumesc ca m-ai luminat! 😉

  3. Pfiuuu! Ce descriere poetică, deja o simt!
    Cât despre faptul că la 8 dimineaţa apa caldă e rece, pot spune că eşti o norocoasă. La mine apa rece e caldă în toate zilele de vară 😀

  4. in Iasi, nu? si sora-mea are aceeasi problema acolo 😦

    se pare ca asta e ultimul post din viata mea in care sa ma mai plang de apa calda, fie ea rece sau nu: ne-am intors din concediu si nu mai e deloc. probabil ca i-am suparat pe zeii RADET.

  5. Oana draga, mai lasa naibii dusu’ ca s-o fi incretit pielea pe tine!
    Pune mana si mai scrie si tu o impresie, ca m-am saturat sa tot dau pe la tine iar tu sa tooot fi blocata la dus 😀

  6. De fapt este conspiratia furnizorilor de apa calda, de a te face sa consumi cat mai mult. Odata si odata tot trebuie sa vina apa calda, nu? 🙂

  7. Plus ca mai este o faza. Iarna, cand este temperatura scazuta presiunea la apa calda e mai scazuta. Are treaba inclusiv cu caloriferele. Se mai intampla si la mine desi nu stau prea sus 😉
    Si zambeste, nu te mai supara.
    La multi ani pentru maine! 🙂

  8. Fac dus odata pe luna. O fi bine?

  9. de ce ai disparut? te citeam mereu, dar nu ti-am scris niciodata, acum am si eu blog si tu nu mai esti, mi-ar fi placut sa vb cu tine

  10. Pingback: pret stomatologie

  11. Se vede ca nu prea traiesti in lumea asta si… inteligenta ai fi daca ti-ai pune intrebari mai pertinente „daca fac dus vecinii dimineata?” cui plm ii pasa? Daca vrei sa stii de ce, e pentru ca dupa o zi de munca e normal ca dupa ce ai ajuns acasa te speli, nu astepti imputit pana dimineata sa faci dus pentru ca o pizda plina de ifose sa aiba apa calda…

    • 10 puncte pentru raspunsul corect! :)) De adaugat ar fi: daca vrei sa ai apa calda, te trezesti inainte cu 10 minute, mergi si ii trezesti pe vecini sa lase apa sa curga pana e calda, sa nu mai astepti tu acele 10 minute. Si..din moment ce ai ceea ce trebuie pentru a fi traducator autorizat, foloseste si limba romana corect, adica incepe frazele cu litere mari, sincer ma astept sa fi facut ceva scoala cu folos, nu doar facuta cu bani de la mama si de la tata sau facuta cu fundu` draga Oana!!! In ziua de azi, te miri daca scolarii de generala habar nu au de limba asta, din moment ce un „traducator” gafeaza asa? Eu nu am studii superioare (facultate), dar ma consider superior fata de ceea ce am vazut aici.

Lasă un răspuns

