Bloguri de fete!

e ideea Ciupercutzei. adica sa promovam bloguri de fete. pe principiul: daca nu ne laudam noi, atunci cine?

sa incepem:

1. o citesc pe ciupercutza pentru ca e un om normal, fara fite, fara sa fie teatrala, nu face nici pe victima, nici pe eroina. plus ca are simtul umorului si iubeste animalele!

2. o citesc pe doamna UMF pentru ca are un simt al umorului fantastic: delicat, lipsit de rautate, dar capabil de a starni hohote de ras in toata regula. si, sa nu uitam, iubeste animalele!  🙂

3. o citesc pe Elisa pentru ca e mereu verde. si nu ma refer doar la gradina ei de vis sau la retetele care pot usor baga un om intr-o stare bulimica. ma refer la sufletul ei senin si proaspat, la dragostea ei pentru tot ce tine de natura. plus ca are 3 catei!  singura problema pe care o pot gasi la ea e ca da dovada de prea multa harnicie, ceea ce poate induce complexe de inferioritate la anumiti oameni. (nu dau nume, nu arat cu degetul!)

4. o citesc si pe Luana Zosmer pentru ca…e altfel. am descoperit-o de curand si, de la un post la altul ma fascineaza. nu indraznesc s-o pun in niste adjective pentru ca, probabil, as da cu bata’n balta. intrati de vedeti!

5. si last but not least, o citesc pe Zapacila. e ciudata, are simtul umorului si mai e si desteapta (si frumusica pe deasupra).  pacat ca scrie atat de rar!  😦

si mai sunt dar pe ele le citesc regulat.

19 responses to “Bloguri de fete!

  1. niste fete a caror imaginatie imi place. mult!
    diana’s playground

    2 smart cherries

  2. Asa, asa … reclama sa fie! 😀
    Multumesc mult! Cu o singura precizare: nu iubesc orice fel de animale. Am o problema cu cainii vagabonzi agresivi care au, uneori, obiceiul sa ma muste de picior. Mi s-a intamplat acum cativa ani si de atunci mi-e frica de ei. 😦

  3. Oana, dau un Brifcor pentru reclama asta. Sau un Cico? Tu alegi. Si sa stii ca ma astept sa revin cu niste vesti in… lunile urmatoare ;))

  4. Oana,
    mii de multumiri.Si eu la fel,chiar daca nu comentez,doar ca nu-mi place ca nu scrii mai des,dar te inteleg si …te iert 😆
    Da si la mine sunt majoritatea fete,dar mie imi place cum scriu unii barbati,care au umor.Nu citesc bloguri politice si acolo cei mai multi sunt barbatii.Mi se pare atat de …degeaba,daca nu este scris cu haz,nu pot citi.Ce sa fac?Acum fac si eu haz pentru tot restul vietii care mi-a trecut si am fost o….serioasa notorie.Caaaah!

  5. Uite un alt blog reusit, tot al unei fete:
    http://www.lederniercoup.wordpress.com

  6. s-o luam in ordinea numerelor de pe tricou:

    Serb: mai intru si eu pe Pariu pe o carte nepublicata. celelalte doua sunt deja pe lista mea. 🙂

    Ciupercutza: si mie mi-e ingrozitor de frica de maidanezi desi am caine acasa…ma rog…un fel de caine… dar tot ii iubesc si pe aia. 🙂

    Zapacila: brifcor vreau! sa te vad de unde faci rost! 😀

    Elisa: mii de ‘cu placere’. 😀
    as scrie mai des dar n-am atatea idei in cap. noroc ca mai fur si eu de la Ciupercutza. 😀

    Imparateasa: multumesc de link. e pe lista mea de to read. 🙂

  7. Salut postul tau cu blogurile de fete, sunt fana!
    Pentru ca am sesizat ca blogosfera top 100 duce lipsa de bloggerite, desi sunt multe below 100, sustin blogosfera feminina.
    Eu sunt feminista de felul meu, deci nu am cum sa fiu altfel decat feminin-solidara si sa va citesc cu mare interes!
    La cat mai multe posturi si traffic de top!

  8. Alexandrina, multmesc si de trecere si de urari. daca vrei o lista mai lunga de bloguri de fete, te invit sa treci si pe la Ciupercutza. are o pagina intreaga dedicata fetelor! 🙂

  9. Am facut un Club pe hi5.Pt cele interesate sa intre pe http://cLuBfetelor.hi5.com:*:*:*

  10. dau o invitatie la magnonals o sa vii

  11. motivele pentru care ne-am inscris la Oriflame au fost intemeiale: de a fi frumoasa, de a castiga bani si de a ne distra. O data in viata ti se iveste ocazia sa mergi cu o caleasca de aur. Dar tu trebuie sa recunosti si sa sari la timp in ea si sa-ti ei destinul in propriile maini. In spectacolul vietii , poti fi jucator sau spectator.Eu am ales sa fiu jucatoare . Voi? Ma urmati?
    pentru inscrieri: http://ro.oriflame.com/recruits/online-registration.jhtml?content=&_requestid=847697
    cod sponsor: 830636

  12. am si eu un blog,e mic pentru ca sunt abia la inceput,dar daca vreti sa va uitati si va place sunteti bine venite 🙂 http://loveneeds2.wordpress.com/ inca sunt incepatoare,dar sper sa am cititoare 🙂 multumesc

  13. imi place globul vostru

  14. Sunt vaduv..am 56 de ani… caut „ceva trainic….
    se poate gasi aici…. o persoana fidela?

  15. daca raspunsul este pozitiv…. astept ..vesti la 0722213193….multumesc!

Lasă un comentariu