Power point

de multe ori m-am intrebat (si acum m-am gandit sa va intreb si pe voi, nu de alta, dar ca sa nu fiu singura cu un mare semn de intrebare deasupra capului) cine are atata timp liber sa faca toate porcariile alea de power point-uri?

cu pisicute, catelusi, bebelusi, floricele, peisaje, ingerasi, moralizatoare, cu povesti care mustesc de intelepciune, imagini socante, sani, funduri, femei, barbati….

cel mai tare ma enerveaza muzica! ba nu! cel mai tare ma enerveaza faptul ca cele mai multe contin imagini care circula pe internet de vreo cativa ani buni! ba nu! cel mai tare ma enerveaza faptul ca primesc acelasi mail de la 6 persoane diferite. ba nu! faptul ca aceleasi power point-uri au titluri diferite si trebuie sa le deschid ca sa realizez ca e vorba de aceeasi porcarie!

BA NU! cel mai tare ma enerveaza alea cu ingerasi sclipiciosi si alea moralizatoare.

oameni buni! vreti poze shocky? vreti catelusi draguti si pisicute pisicoase? vreti bebei? instalati-va StumbleUpon. se instaleaza frumos in bara de sus, va faceti setarile si-i spuneti ce tipuri de site-uri vreti si apoi stati frumos cu laptopul pe genunchi si dati click pe butonul stumble care va va duce din site in site. daca ati gasit ceva dragut va rog, nu faceti un nou power point! doar apasati butonul Share si trimiteti pagina celor pe care ii aveti in lista. simplu, curat, nu-mi mai umpleti mie mailul de ingerasi!! oricum nu le citesc dar imi ia timp sa-mi curat inbox-ul.

12 responses to “Power point

  1. Eu cunosc cativa fani ai acelor prezentari si care insista sa imparta cu mine bucuria pe care o simt ei cand citesc banalitati scrise pe fundal cu catelusi si pisicute. Eu fiind mai rau nu le deschid si nici nu le dau mai departe. Din cate am vazut sunt oameni care au descoperit relativ recent ca pot sa navigheze pe internet si inca li se pare extraordinar ca poti sa faci prezentari in power point.

  2. Daniel, nu cumva avem aceeasi prieteni?

  3. aaaa da… ppt-urile… le sterg fara sa ma uit la ele… de cand am descoperit eu internetul m-am uitat la 3 sau 4… maxim…

  4. mie mi se trimit si apoi sunt intrebata daca m-am uitat si mi-au placut…

  5. aaa, deci nu ai scapare… am inteles…

    eu as improviza:
    -ti-a placut?
    -aaaa, daaa… a fost super… mai ales partea cu copacul ala in mijlocul desertului… aia e foarte frumoasa!
    -dar ce ti-am trimis eu nu continea asta…
    -dar ce continea? scuze, dar am vazut mai multe in cele cateva minute pe care le-am avut libere… deci, care era de la tine??
    -aia cu maimutele…
    -aaaa…hahahahaha, daaa foarte tare, mi-a placut! multumesc.

    vezi…scapi in aproximativ 37 de secunde…

  6. hahaha, o aplic azi!

  7. Nu le recomanda Stumble, eu foarte contagios si creaza mare dependenta, eu tocmai m-am lasat de el si am luat-o pe alte cai – Facebook

  8. eu m-am lasat de facebook dar de stumble inca nu ma las!

  9. Pingback: O perioadă se încheie cu un premiu « Elisa-gradina mea de vis

  10. Nu cred ca avem aceiasi prieteni dar se comporta la fel. Si pe mine ma testeaza sa vada daca le-am vazut.

  11. deci sa urmam sfatul lui armin 🙂

  12. Buna dimineata,Oana 🙂

Lasă un comentariu